HTML

lúzerek klubja

"A városban hemzsegnek a kurvák, mind kövér pénzes faszra hajt. Ha nem vigyázol lenyúlja a lelked, holnap reggel dobd ki a csajt." Köszönet az inspirációért Charles Bukowskinak, Beregi Tamásnak, Szent Ágostonnak és Barcs Miklósnak. Köszönet továbbá Istennek, hogy állatkertjében szabadon járkálhatok, és az állatok etetése sem tilos.

Friss topikok

  • telen.talan: ne haggyad abba ezt a blogot! életet ment! (2009.03.30. 12:12) mint a filmeken
  • meta_lover: @deealer: Hát igen baszómánia. Ez volt nekem is a legsúlyosabb nőélményem. Asszem még a frigid nők... (2009.02.10. 12:25) kommunikációs tré (ning)
  • meta_lover: @deealer: Kedves Dealer! Én személy szerint nagyon irigylem karakot, bár annak azért örülök, hogy... (2009.02.10. 12:16) töredékek az éjszakából
  • deealer: "Negyvenes két-háromgyermekes anyukák nyomták a feleseket miközben zavart tekintetű pasik ölében ü... (2009.02.03. 10:35) semmi fontos
  • narcissza: a félarab lány a blogodból ítélve nem a te kategóriád. egyébként nagyon jó fej csaj. Ja, az Ellátó... (2008.03.27. 15:29) Húsvét előtt

Linkblog

shopping and (not) fucking

2008.01.07. 21:55 meta_lover

Épp' elkezdődött az újév. Fenn vagyok egy csajjal az ő lakásán. Picsa részeg (részeg picsa?), na jó persze azért én sem vagyok szinjózan. Gondoltam, ennyit azért már megérdemlek, ha már miközben végigvonszoltam a fél városon, amig ideértünk, végig visitozott, hogy mennyire elege van mindenkiből.

Basszus, ugyanezt folytatja itt is: ugyan félig már levetkőzött, eszelősen magyarázza, hogy ő tulkép b*szni nem akar, és azzal dicsekszik, hogy mennyi pénzt keres, és mi mindent vesz rajta. Sőt előjön azzal, hogy keressük elő testőrként (!) fungáló expasiját. Pedig már örültem, hogy a csávót sikerült egész éjjelre lerázni. Telefon-telefon-telefon-telefon angol mobilról, mert ugye a magyaron már nincs egység, én meg nehogy már odaadjam az enyimet pont emiatt.

Sajnos előkerül a gyerek, aki ráadásul egy kutyával van. UTÁLOM a kutyákat! Mindegy most legalább ezzel a szerencsétlennel üvöltözik, neki is a pénzével jön.

Közben azon gondlokozom, hogy ki a nagyobb lúzer: ez a csitri, amiért kapott egy állást külföldön, és most azt hiszi, hogy ővé a világ, vagy én mert két órát elb*sztam rá az életemből egyelőre a semmiért. Mindegy, nem adom fel, ráveszem őket, hogy menjünk még le valahova, talán közben sikerül újra egyenesbe tenni a dolgot.

Hivok egy taxit, megyünk kocsmázni. Legalalább azt a buzi kutyát fennhagyjuk a lakásban.

...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://loosersclub.blog.hu/api/trackback/id/tr63282582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása