HTML

lúzerek klubja

"A városban hemzsegnek a kurvák, mind kövér pénzes faszra hajt. Ha nem vigyázol lenyúlja a lelked, holnap reggel dobd ki a csajt." Köszönet az inspirációért Charles Bukowskinak, Beregi Tamásnak, Szent Ágostonnak és Barcs Miklósnak. Köszönet továbbá Istennek, hogy állatkertjében szabadon járkálhatok, és az állatok etetése sem tilos.

Friss topikok

  • telen.talan: ne haggyad abba ezt a blogot! életet ment! (2009.03.30. 12:12) mint a filmeken
  • meta_lover: @deealer: Hát igen baszómánia. Ez volt nekem is a legsúlyosabb nőélményem. Asszem még a frigid nők... (2009.02.10. 12:25) kommunikációs tré (ning)
  • meta_lover: @deealer: Kedves Dealer! Én személy szerint nagyon irigylem karakot, bár annak azért örülök, hogy... (2009.02.10. 12:16) töredékek az éjszakából
  • deealer: "Negyvenes két-háromgyermekes anyukák nyomták a feleseket miközben zavart tekintetű pasik ölében ü... (2009.02.03. 10:35) semmi fontos
  • narcissza: a félarab lány a blogodból ítélve nem a te kategóriád. egyébként nagyon jó fej csaj. Ja, az Ellátó... (2008.03.27. 15:29) Húsvét előtt

Linkblog

kommunikációs tré (ning)

2008.12.31. 15:55 meta_lover

Vajon a nőkbe a hülyeség genetikailag van kódolva, vagy a szocializációjuk során tanulják egymástól?

"Remélem, egyszer lesz rá lehetőségem, hogy elfogadjam a meghívásodat." Egy igazi gyöngyszem. Három év eltéréssel mondta illetve írta nekem egy-egy nő. Érdekesség, hogy mindkettőnek ugyanaz volt a keresztneve. (Vö: márpedig véletlenek nincsenek, de ez nem az én blogom.)

"Te egy túlságosan rendes srác vagy." Na ez mindennek a legalja. Ezt nem tudom viccesen értékelni - egyszerűen hányhatnékom lesz tőle. Az a nő, aki ilyet mond, az legjobban teszi, ha a lehető legrövidebb úton önkezével véget vet életének (de búcsúlevél nélkül, nehogy még több ilyen kártékonyság maradjon utána az utókorra), vagy ha ehhez nem elég bátor, akkor legalább apácazárdába vonul, és szánalmas életének maradék részét ott tölti le a többi abberált antinő között.

"Most lett vége egy hosszan tartó kapcsolatomnak, ezért semmi komolyat nem akarok." Szerintem ez a legnépszerűbb levakarós szöveg, de azért nem mentség arra a lányra, aki ilyet mond. Pláne, hogy a semmi komoly az az én olvasatomban egy olyan kapcsolatot takar, amikor csak dugni jársz fel egy csajhoz, de beszélgetni mondjuk már nem akarsz vele.

"Legyünk barátok." Frigid szűzkurvák panelkommunikációja. Hál' istennek, ezt a  rendkivül fantáziátlan és ráadásul hazug megnyilvánulást én mindeddig megúsztam.

"Most nem érünk rá veled (veletek) beszélgetni, mert nagyon fontos dolgokat kell megvitatnunk." illetve ennek variánsai pl. "A barátnőm most jött haza Görögországból, és meg akarom hallgatni az élménybeszámolóját." Elég szomorú, hogy egy lány - harminc felett, mint a legutóbbi esetnél volt - azt gondolja, hogy megengedheti magának ezt az arcátlanságot egy fiúval szemben. Ez a duma már 15 éve sem volt menő, de akkor még legalább bírtam rá ilyet válaszolni az Irish Catben, hogy "el nem t'om képzelni, hogy mi lehet az a fontos dolog, amit ennek a két picsának pont szombat éjjel egy kocsmában kell megbeszélnie."

Persze lehet, hogy ez még mindig jobb, mintha az igazságot hallanánk tőlük. Például tegyük fel, ilyeneket:

"Soha életemben nem élveztem a szexet, egyszer sem volt orgazmusom, ezért most már inkább távol tartom a férfiakat magamtól."

vagy

"Egészen fiatal koromtól ugyanzzal a pasival jártam 10 évig, majd amikor szóba került a házasság, otthagyott mert bepánikolt és rájött, hogy még más nőket is fel akar szedni, mielőtt már viagrával sem áll fell neki, de nekem akkor is csak Ő kell."

vagy

"Két diplomám van, karriert csináltam, vezető beosztásban vagyok, valószínűleg sok fiúnál több pénzem van, és náluk jobb üzleti döntéseket tudok hozni, ráadásul rendkívül művelt vagyok, viszont az igazi intelligencia hiányzik belőlem, hogy kezelni tudjam ezt a helyzetet, és hogy tudjak a szívemre hallgatni, ezért inkább boldogtalan maradok."

vagy

"Nekem már tinilány korom óta csak az olyan pasik tetszenek, akik valamilyen felszínes szempontból menők, pl borotvahabreklám fejük van, vagy válogatott sportolók, vagy szerepelnek az ertéelklubban, ezért hiába van az hogy ezeknek leginkább csak arra kellek, hogy két mojito után megbaszhassanak vagy leszopjam őket, nem alakult ki bennem olyan értékrend, ami alapján felnőtt nőhöz méltó kapcsolatra alkalmas fiúkat tudnék a közelembe engedni."

meta_lover

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://loosersclub.blog.hu/api/trackback/id/tr28850502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Guinievre 2009.01.07. 21:00:53

Szia Meta

Igazad van, ez sokkal jobb, mint a szakítós blog.

"Can't Stop The Signal..." 2009.01.20. 10:53:55

:DDD nagyon jót nevettem, bár ha jobban belgondolok azert ez szomorú...

meta_lover 2009.01.22. 00:35:06

@Kanazawa: hát igen. Na de: sírva vígad a magyar.
meta lover

deealer 2009.02.03. 10:43:44

@Kanazawa: dehogy szomorú. azért nem csak fapinákkal találkozik az ember gyereke az éjszakában. kétségtelen azonban, hogy tele van fusztrált, meg nem értett, dacos, kihaénnem, magát felsőbbendőnek képzelő picsákkal. annyi a beteg nő, de annyi, hogy az csuda. ráadásul én - nem tudom ti ezze hogy vagytok - de csak olyanokkal találkoztam/volt dolgom eddig, akiknek mindnek volt egy komoyl defektje. vagy érzelmi instabilitás, vagy frigiditás, vagy baszómánia, vagy tudjaafaszom mi nem.... betegek na, ez az egy, ami biztos.

meta_lover 2009.02.10. 12:25:35

@deealer: Hát igen baszómánia. Ez volt nekem is a legsúlyosabb nőélményem. Asszem még a frigid nőkhöz képest is. Úgyis reklamálta Dealer, akkor most mondom (írom), hogy milyen az má', amikor egy nő addig nem hagy élni (aludni), amig szó szoros értelemben két órán keresztül az összes testnyilásában a lehető legváltozatosabb módon szét nem fűrészeled (úgyis mint fist fucking). És ha valamiért úgy érzi, hogy ez még mindig nem volt neki elég, akkor másnap reggel hatkor felzargat, mert tudja, hogy nyolckor mész a munkába, és folytathatod ott ahol néhány órája abbahagytad :-)
meta lover
süti beállítások módosítása